Sari la conținut
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău
Imaginea produsului are rol indicativ.

Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău

Disponibilitate: În stoc
Produse cu garanție
Echivalam orice pret!
Cumpăra acum, plătești mai târziu
Solicitare publicare produs în SEAP

Motor complet pentru camion Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 Non AdBlue – Bacău

Disponibilitate: În stoc

Motorul complet Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00 este un propulsor diesel clasic, fiabil și puternic, produs de Daimler AG – Germania, conceput pentru camioanele Mercedes-Benz Atego și Axor Euro 3, în versiune fără AdBlue (Non SCR).
Este un motor 6 cilindri în linie, turboalimentat și răcit cu lichid, cu o capacitate cilindrică de 6,4 litri, ce dezvoltă o putere nominală de 280 CP (206 kW) și un cuplu maxim de 1.100 Nm, oferind performanță constantă și rezistență la utilizare intensă.
Sistemul de injecție este de tip PLD (Unit Pump), controlat electronic, recunoscut pentru precizie și fiabilitate în condiții grele.
Acest motor este apreciat pentru simplitatea întreținerii, costuri reduse de exploatare și durabilitate, fiind ideal pentru camioane de distribuție, basculante ușoare și utilaje speciale.
Motorul este complet echipat, verificat și testat, pregătit pentru montaj imediat, disponibil din stoc, cu garanție și livrare rapidă în toată țara.

motor complet, motor diesel, 6 cilindri în linie, turboalimentare, intercooler aer-aer, răcire cu lichid, injecție PLD (unit pump), sistem electronic, fără AdBlue, fără SCR, Euro 3, chiuloasă ranforsată, bloc motor din fontă, arbore cotit forjat, volant echilibrat, pistoane din aliaj aluminiu, segmenți de compresie, supape duble admisie/evacuare, ax cu came superior, garnituri originale Mercedes-Benz, pompă de ulei mecanică, răcitor de ulei integrat, radiator frontal, sistem de ungere forțată, filtrare dublă ulei și motorină, alternator 24V, demaror 24V, ECU Mercedes, senzor presiune ulei, senzor turație, evacuare verticală, radiator termostatat, carter turnat, raport compresie 17,6:1, montaj longitudinal, ambreiaj monodisc, compatibil cutii PowerShift și ZF, consum specific redus, motor Euro 3, funcționare silențioasă, întreținere simplă, fiabilitate ridicată, motor pentru camion Atego, motor pentru Axor, motor Non SCR, motor Non AdBlue, construcție robustă, durabilitate ridicată, performanță constantă, piese originale, motor complet testat, verificat și gata pentru montaj.

Model: Mercedes-Benz OM906LA.III/2-00
Aplicație principală: Camioane Mercedes Atego / Axor
Tip motor: Diesel, 6 cilindri în linie
Capacitate cilindrică: 6,37 litri
Putere maximă: 280 CP (206 kW)
Cuplu maxim: 1.100 Nm la 1.200–1.600 rpm
Standard emisii: Euro 3 (fără AdBlue, fără SCR)
Sistem injecție: PLD (Unit Pump electronic controlat)
Presiune injecție: Până la 1.800 bari
Sistem de ungere: Pompare forțată cu răcitor integrat
Consum specific: 195 – 205 g/kWh
Aplicații compatibile: Mercedes Atego 1823, 1223, Axor 1828, 1829 Euro 3
Încă nu există review-uri.
Adaugă un review
Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *
Acest câmp este obligatoriu!
Acest câmp este obligatoriu!
|
|
|
|
Vă rugăm să selectați una!
Acest câmp este obligatoriu!
Review-ul dvs. a fost trimisă!
Livrare rapidă
Suport Tehnic Profesional

Producători de top

NU GĂSEȘTI PIESA POTRIVITĂ PE SITE?

Lasă-ne mai multe detalii și te vom contacta noi

Avem experiența necesară pentru a identifica cu precizie piesele de care ai nevoie și posibilitatea de a le livra rapid din stoc sau stoc furnizori.